Известие

Collapse
No announcement yet.

Боксер 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Боксер 1.7

    Здравейте колеги , за какво са тези дюзи на боксер 1.7 ?
    Регулират вакуума или е нещо като допълнителна дроселна клапа? На снимкaта: http://alfaphotos.hit.bg/alfa.html


  • #2
    Мисля, че това са винтовете за регулиране на четирите дроселови клапи.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #3
      Възможно е ама има и от друго място да се регулират

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от noaccess Покажи съобщение
        Здравейте колеги , за какво са тези дюзи на боксер 1.7 ?
        Регулират вакуума или е нещо като допълнителна дроселна клапа? На снимкaта: http://alfaphotos.hit.bg/alfa.html

        Първоначално публикувано от noaccess Покажи съобщение
        Възможно е ама има и от друго място да се регулират
        Сериозно ли има и друго място за регулиране кажи да знаем!?А по първя ти въпрос това са винтове които да изравняват подналягането на всеки цилиндър тоест синхронизацията на цилиндрите-прави се със специален уред на който има живачни стълбове ма ако си ги пипал тези болтове може двигателя ти да се кандилка!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Сериозно ли има и друго място за регулиране кажи да знаем!?А по първя ти въпрос това са винтове които да изравняват подналягането на всеки цилиндър тоест синхронизацията на цилиндрите-прави се със специален уред на който има живачни стълбове ма ако си ги пипал тези болтове може двигателя ти да се кандилка!
          То те бяха затегнати всичките и сигурно заради това колата работи неравномерно от мноооого отдавна.
          А това подналягане, за вакуума ли става въпрос ? И дали в повечето сервизи имат такъв живачен уред?

          Comment


          • #6
            а дали няма някакъв шанс ,,на око,, да го направим това регулране
            алфа 145 1,7 16v Turbo

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bobaka Покажи съобщение
              а дали няма някакъв шанс ,,на око,, да го направим това регулране
              Има,ама по-добре си пусни тото!В сервизите за мотоциклети са свикнали с такива регулировки.Имат и съответните уреди!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                А дали има някъв шанс заради нерегулирането на тези винтове да заклепва свещи през зимата поради богата смес на 1 от цилиндрите?

                Comment


                • #9
                  Да!Както и да обеднява сместа и цилиндъра да не запалва първоначално, а след малко!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Прощавайте за тъпия и не на място въпрос ама понеже нали обичам да знам всичко, от боксер моторите само на 1.7 ли ги има тези винтове и опцията да се изравнява налягането в цилиндрите или го има и на другите боксери....по-конкретно питам за 1.3 ? и както вече казах извинявам се за нахалството че ползвам чуждата тема
                    In God we trust, all others pay cash.
                    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                    Comment


                    • #11
                      На нашите мотори не съм забелязал такова чудо!
                      А колкото до заклепването на свещта,причина могат да бъдат и сегментите.Не е зле да се замери и компресията!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        На нашите мотори не съм забелязал такова чудо!
                        А колкото до заклепването на свещта,причина могат да бъдат и сегментите.Не е зле да се замери и компресията!
                        Хубаво ама май има доста да търся сервиз с манометър за боксер в Ловеч

                        Comment


                        • #13
                          ще търсиш къде ходят тия с големите мотори. от закачената тема със сервизните книги си смъкваш пдф-а за настройката където пише какъв е вакума на празен ход и ти го настройват. иначе само 1,7 имат такова нещо щото има по една дроселова клапа за всеки цилиндър и то след колектора. при другите боксери е само една преди колектора.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            дам дам така си е,трябва да питаш някои моторджия за подходящ сервиз
                            П.С. Успех с настройката,дано да мърка боксерчето
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #15
                              Живачните стълбове се ползват при карбовете за тези дросели си има спешъл манометри
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X